سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سالاد موزارلا با سس پستو

طرز تهیه سالاد موزارلا:

گریمولاتا یک مخلوطِ سنتیِ ایتالیایی متشکل از جعفری خرد شده و سیر با پوست لیموی رنده شده است. می توانید آن را روی سالاد یا ماهی پخته شده، گوشت یا پاستا بپاشید. اگر سالاد موزارلا، گوجه فرنگی و ریحان را ترجیح می دهید باید برگ های یک دسته ریحان را جدا کرده و همراه با پنیر و گوجه فرنگی مخلوط کرده و آن را با نمک، فلفل و روغن مزه دار کنید.پوست لیمو را خیلی ریز رنده کنید. سیر و برگ های جعفری را خرد کرده و با پوست لیمو و کمی نمک و فلفل در کاسه ای مخلوط کنید. به این مخلوط گریمولاتا می گویند.

گوجه فرنگی ها و موزارلا را ورق ورق کنید. برش های گوجه و پنیر را در بشقاب بزرگی بچینید، آنها را با نمک و فلفل مزه دار کنید. گریمولاتا را روی سالاد ریخته و هنگام سرو کمی روغن زیتون روی آن بریزید.

سالاد موزارلا با سس پستو

نکته: گوجه فرنگی های بومی (HEIRLOOM) گوجه فرنگی های شفافی هستند که آنها را گاهی « heritage» نیز می نامند. این گوجه ها از واریته های قدیمی هستند که محبوبیت آنها به خاطر طعم و ظاهر خاص آنهاست. می توانید آنها را در بازارهای محصولات کشاورزی یا میوه فروشی ها پیدا کنید و همین طور در سوپرمارکت ها به شرطی که فصل گوجه فرنگی باشد. این سالاد در مدت زمانی 15 دقیقه آماده می شود اما در صورتیکه بخواهید از این زمان صرف نظر کنید میتوانید به سوپرمارکت اینترنتی شهر24 مراجعه کنید و این سالاد خوشمزه را تهیه کنید.